Jun 18, 2009

Permintaan: Azwina 2

Terima kasih di atas tips yang diberikan,saya ingatkan kena tahu tugas2 pembantu pustakawan sbb ada kawan saya bagitahu.

2009/6/11 norafmi othman <
http://my.mc769.mail.yahoo.com/mc/compose?to=norafmiothman@yahoo.com>

Salam, Azwina.

Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya. Tahniah juga diucapkan kerana tersenarai dalam temuduga sebagai Pembantu Perpustakaan.

Saya minta maaf kerana tidak dapat memenuhi permintaan saudari untuk mendapatkan nota2 yg diimbas. Saya cuba membantu rakan-rakan untuk sama-sama berjaya, tetapi sya tiada kemudahan untuk mengimbas lebih2 lagi saya telah berpindah ke unit kecil.

Saya juga, masih baru di dalm bidang keperpustakawanan ini. Untuk pengetahuan saudari, semasa ditemuduga sya juga tiada asas dalam bidang ini. Tetapi saudari tak perlu bimbang, sebenarnya semasa temuduga mereka bukan( adakalanya kurang) menanyakan tentang ilmu kita tengatang perpustakaan, tetapi lebih kepada pengetahuan am & isu semasa sekeliling kita. Semasa saya ditemuduga mereka menayakan apa yang saya tahu dalam mengurus perpustakaan? Saya tidak mengatakan tidak tahu..tetapi hanya menceritakan pengalaman menggunakan perpustakaan semasa di sekolah. Yang penting penemuduga berpuas hati dengan penerangan saya. Dan soalan last sebelum saya keluar, mereka menanyakan nama Ketua Pengarah (semasa itu 2005). Saya memberi jawapan Ketua Pengarah lama (tlh bersara) dan penemuduga kata saya silap. Tapi saya menegakkan kebenaran dengan mengatakan itu maklumat yang saya dapat dari laman web PNM sehari sebelum temuduaga. Tetapi penemuduga mengalah dengan mengatakan mungkin itu laman web lama. Tapi mereka berpuas hati dan benarkan sya keluar.

Itulah sedikit sebanyak info yang dapat sya beri dan jangan lupa laman web PNM, dan selepas ini tiap2 hari kena tonton berita dan maklumat semasa negara.

Thanks, w'salam.

NORAFMI OTHMAN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...